ZBIERAJ PUNKTY BEZ WYSIŁKU

2 ZŁ = 1 PUNKT

TWOJE KORZYŚCI

Gdzie mogę znaleźć numer mojej karty programu Sephora UNLIMITED?

Numer twojej karty to osobisty 13-cyfrowy numer na twojej cyfrowej karcie członkowskiej Sephora UNLIMITED.


Możesz znaleźć ten numer na stronie sephora.pl w sekcji "MOJE KONTO" na twoim koncie online, w aplikacji w sekcji "MOJE KONTO" pod cyfrową kartą lojalnościową lub na górze wszystkich e-maili, które otrzymujesz od klubu lojalnosciowego Sephora Unlimited. Możesz go również znaleźć na paragonie za ostatni zakup w perfumerii stacjonarnej.


Jeśli nie otrzymałeś od nas żadnych maili lub nie dokonałeś jeszcze zakupów, możesz poprosić o numer karty wysylajac zglozszenie do działu obsługi klienta poprzez formularz kontaktowy: https://www.sephora.pl/pomoc-kontakt

Jak mogę sprawdzić ile mam punktów?

Aktualny stan swoich punktów znajdziesz w aplikacji Sephora oraz na sephora.pl. Znajdziesz tam informację ile punktów pozostało do aktywacji kolejnego prezentu oraz ile punktów brakuje do statusu GOLD.

W jaki sposób otrzymam moje prezenty? Jakim czasie muszę odebrać prezent?

Prezent możesz odebrać robiąc zakupy na sephora.pl lub w aplikacji. Na swoim koncie klienta wejdź w zakładkę 'Moje konto' lub 'Moje korzyści',a następnie dodaj 'prezent' w trakcie zakupu do swojego koszyka. Możesz odebrać prezent również robiąc zakupy w perfumerii stacjonarnej. 


Masz 3 miesiące na odebranie prezentu.